7.1.06

Ja sitten suosikkiaiheeseemme, jääkiekkoon

Nuori mies istuu ravintolassa seksikkään cheerleaderin kanssa
He ovat ensitreffeillään. Kaikki sujuu muuten hyvin, paitsi että
välillä on hiljaisia, vaivautuneita hetkiä, kun poika ei keksi mitään
sanottavaa ja haluaisi silti tehdä vaikutuksen tyttöön.
Tyttö poistuu "puuteroimaan nenäänsä".
Hänen poissaollessaan nuorimies tunnistaa baarissa istuvan Hjalliksen.
Poika menee hänen luokseen. "Anteeksi", hän sanoo, "Mielestäni olette
aivan upea ihminen! Olen katsonut kaikki Jokereiden ottelut blää blää...
Voisitteko ehkä tehdä minulle pienen palveluksen?"
Hjallis vastaa: "Tottakai minä jokerifaneja aina autan."
"No, tuota, minä kun olen ensimmäisillä treffeilläni erään tytön kanssa
ja voisin tehdä häneen ison vaikutuksen, jos kävelisitte pöytämme ohi
ja sanoisitte 'Moi Kake'", nuorimies ehdottaa.
"Tottakai", Hjallis nyökyttelee. Niinpä nuorimies ryntää takaisin
paikoilleen
juuri ennenkuin hänen daaminsa palaa pöytään. Hetken kuluttua Hjallis kulkee
pöydän ohitse ja tervehtii: "Morjens Kake, kuis menee!"
Marko katsahtaa Hjallista ja vastaa: "Painu vittuun, saatanan narripaska."


0 Comments:

Post a Comment

<< Home