10.7.06

Suomalainen

Somalialainen saapuu Helsinkiin uutena maahanmuuttajana.

Hän pysäyttää ensimmäisen ihmisen, jonka näkee kävelevän kadulla ja
sanoo: "Kiitos herra Suomi, että sain tulla tähän maahan!"
Mutta ohikulkija vastaa: "Olet erehtynyt, olen eestiläinen."
Mies jatkaa kulkuaan ja kohtaa toisen ohikulkijan: "Kiitos siitä, että
teillä on niin kaunista täällä Suomessa."
Henkilö vastaa: "Minä en suomalainen, minä vietnamilainen."
Uusi tulokas jatkaa matkaansa, pysäyttää seuraavan näkemänsä
henkilön, kättelee häntä ja sanoo: "Kiitos ihanasta Suomesta!"
Tämä henkilö nostaa kätensä ja sanoo: "Olen Lähi-idästä, en ole
suomalainen!" Lopulta hän näkee kauniin naisen ja kysyy epäilevästi:
"Oletteko suomalainen?" Nainen vastaa: "En, olen Venäjältä!"
Tulokas on ymmällään ja kysyy naiselta: "Missä kaikki suomalaiset ovat?"
Venäläisnainen katsoo kelloaan, kohauttaa hartioitaan ja sanoo.....: "Luultavasti töissä."


0 Comments:

Post a Comment

<< Home