7.1.06

Viisauksia

Aikaa tarvitaan kiireeseen.
Eetu 6v.

Rakkaus tuntuu jaloissa. Ne kävelevät sine päin johon on rakastunut.
Matias 6v.

Iloisena olo tuntuu päässä. Tarkemmin sanottuna huulissa, kun nehän vain venyy
ja venyy.
Juli 6v.

Jos ei voi saada lapsia, voi lääkäri tehdä sellasien koeputkessa.
Mutta useimmat lapset on tehty tavallisissa putkissa.
Fred 7v.

Ei ole oikein hyvä, jos raskaana olevilla naisilla on munalikööriä pissassa.
Tove 9v.

Ei vanheneminen ole vaikeaa. Kulkee vaan virran mukana.
Linn 6v.

Kun ihmiset tulevat vanhoiksi, he eivät enää sano että he rakastavat toisiaan.
Silloin he kysyvät, että ottaako kahvin kanssa pikkuleipää.
Tord 7v.

Mulla on viisi mummoa... Vaari on vähän kertonu.
Pia 4v.

Tätien ja setien ruumiissa on se ero, että tätien ruumissa on enemmän salaisia
paikkoja molemmissa päissä.
Mikael 6v.

Naiset koostuvat munasarjoista ja siksi he ajattelevat enemmän.
Siri 6v.

Nenä on oikeastaan lihas, jolla hengitetään. Mutta sitä voi myös käyttää rään kuljettamiseen.
Emil 6v.

Aivot ovat sitä varten, että hiukset pysyisivät kiinni.
Nina 5v.

Ihmisellä on monenlaista nahkaa. Esinahka on edessä ja takanahka takana.
Therese 6v.

Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Harald 7v.

Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään.
Arvid 6v.

Äidin nimi on kana ja isän nimi on uros, lapset ovat kilejä ja lapsenlapset ovat munia.
Stefan 6v.

Jotkut lehmät ovat mustia. Ne ovat maahanmuuttajia.
Karin 6v.

Ei lapset tee hölmöjä asioita. Niillä on omat syynsä.
Anna 7v.

Isänäideillä ja äidinäideillä on valtavan isot rintaliivit. Ne ovat niin isot, että toiseen kuppiin mahtuu minun takapuoleni kokonaan ja molemmat polvet.
Toisessa on tilaa minun veljelle.
Katja 7v.

Isoäiti on sellainen, jonka kautta koko suku on tullut ulos. Siksi ei ole niin kummallista, että hänen nahkansa vähän lerppuu.
Kristiina 7v.

Vaari on niin vanha, ettei enää muista miksi hän pitää naisista.
Tore 8v.

Isoisä makaa hautakiven alla. Taputammehäntä kivelle ja kerran kaivoimme maahan sipuleita, että hänellä olisi jotain purtavaa.
Siri 5v.

Isoäiti on ollut isoisoäidin mahassa, äiti on ollut isoäidin mahassa ja minä olen ollut äidin mahassa. Mutta minun mahassa on vain lihapullia.
Helene 6v.

Kun kello on kaksitoista, kaikki kääntyvät mekkaan päin ja purevat maton hapsuja.
Raymond 7v.

On tyhmää että täytyy kuolla. Minusta ei ihmisiä tarvitsisi vaihtaa koko ajan.
Minä olen sitä mieltä, että jos täällä kerran ollaa niin ollaan sitten.
Johannes 8v.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home